Velkommen til min portfolio! Her kan du udforske mine ‘Micro credentials’ som refererer til små, intensive projektuger eller kvalifikationer, hvor vi har fokuseret på et specifikt emne og arbejdet i dybden med, med formål om at at udvikle specifikke færdigheder eller kompetencer. Læs mere om de enkelte forløb forleden.
-
Webudvikling
Hvad er webudvikling, og hvorfor er det vigtigt?
-
Grafisk content
Derfor er grafisk content vejen mod succes!
-
Neuromarketing
Hvorfor er neuromarketing en nøglefaktor i marketing og hvordan fungere det?
-
Video Content
Video markedsføring
-
E-commerce
Hvad er E-commerce for noget
-
Marketing Management Simulation
Hvad er læringssimulator, og hvilken fordele har den for de studerende?
-
Performance Marketing og Effektmåling
Optimering af Marketing til Succes Performance Marketing og effektmåling er to afgørende elementer i den moderne markedsføringsverden, der fokuserer på målbare resultater og optimering af marketingindsatser. Performance Marketing handler om at anvende data til at drive beslutninger og måle succesen af marketingkampagner, hvor betalingen ofte er baseret på specifikke handlinger som klik, salg eller leads.…
-
E-mail marketing
Vigtigheden i at skabe relationer Nyhedsbreve handler om at skabe relationer gennem relevant indhold. Kunder vil gerne høre fra mennesker, ikke virksomheder. De vil interagere med historier, der har personlighed og følelser bag sig – ikke blot kedelige reklamebudskaber. Det handler ikke kun om produktet, men om de fortællinger, du kan dele, som skaber værdi…
-
Kunstig Intelligens
Problemformulering ”Hvordan kan AI bruges i marketing nu og på længere sigt med henblik på at løse salgs- og markedsføringsopgaver mere effektivt eller med højere kvalitet og i sidste ende skabe bedre resultater for virksomheden?” Fremtidens Værktøj til Målrettet Kommunikation Kunstig intelligens (AI) spiller en afgørende rolle i moderne marketing ved at muliggøre mere målrettede…
-
Kreativ og Effektfuld Markedsføring
Hvad er Kreativ og Effektfuld Markedsføring I en verden, hvor forbrugerne konstant bombarderes med reklamer og budskaber, er kreativ og effektfuld markedsføring ikke bare et valg – det er en nødvendighed. Det handler om at skille sig ud i mængden ved at skabe kampagner, der ikke bare fanger opmærksomheden, men også efterlader et varigt indtryk.…